gezamelijke BBQ di avond en de alpe d Huzussendag

1 juni 2022 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Gisteren avond gingen we naar de BBQ avond aangeboden door de lokale horeca in het dorpje alhier als dank je wel.

Er waren maar liefst 2000! mensen die hier aan deelnamen. Het liep als een geoliede machine

20220531_181329

IMG-20220531-WA0020

Alles was ingericht met tafels en tafels.......een Alpe d Huzescantes zou hier een groot succes zijn!

Mark had nog wat foto's geupload van een fotograaf die gisteren langs de berg stond......die lopen hier ook rond.

IMG-20220531-WA0022zeg nou zelf.....een leuke foto!

We waren toch wel moe van de gehele dag miezer weer dus de fanclub ging op tijd terug naar hun huisje en wij als Team opw AARTS namen nog een borrel en lagen om 22u in ons bedje.

WOENSDAG 1 JUNI:

Vanmorgen waren we al vroeg aan het ontbijt want de berg zou dicht gaan voor Nederlands verkeer van 10-15u voor Alpe D Huzus.

20220601_084443

Wij wilden graag Wilma aan gaan moedigen en alle andere mensen die vandaag meededen en alvast wat sfeer proeven. We stonden in bocht 7 alwaar ook het kerkje is waar al veel kaarsen klaar stonden om vanavond aan gestoken te worden zodat dat morgen een indrukwekkend effect zal hebben.

Maar ook daar stond een truck, verzorgingspost en vertier die de sfeer er goed inbracht. Zie evt het live filmpje dat we vandaag gepost hebben op FB

Ik vond daar ook even een heerlijk moment om tot mezelf te komen want ook hiervoor ben ik gekomen om mijn eigen verdriet te verwerken.

IMG-20220601-WA0006

Om daarna samen met mijn menneke ook nog een geniet momentje te hebben

20220601_103219

Rond 15 u mochten we weer naar onderen met de auto.

ge 3 en hebben we boodschappen gedaan en daarna heeft Luc een heerlijke maaltijd bereid. Luc is niet alleen kok hier maar ook gewoon voor de gezelligheid en als maatje. Hij zorgt er morgen voor dat we niks tekort komen.

De fanclub kwam hier ook mee eten van een heerlijke pasta en daarna gingen we met 8en naar de bezinningsavond alwaar we Team "alles in z'n 5" ook nog tegenkwamen.

Daarna nog een borrel met z,n 3en en te bed want morgen staan we om 3u.

De dag waar we al 3 jaar naar uitkijken......we vinden het spannend maar........we hebben er ook heel veel zin in.

Ook de hartverwarmende reacties op de reislogger en via app doen ons erg goed.

ALVAST SUPER BEDANKT DAARVOOR xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik weet niet of het me morgenavond lukt om een blog te maken maar ik ga ervan uit dat jullie me dat vergeven............ik ga morgen genieten met een grote GG

1. Hans en Karin:
    1 juni 2022
    Nog 1 nachtje , dan komt eindelijk de lang verwachte dag waar jullie en iedereen naar uitkijken, geniet ,geniet ,geniet , samen gaan jullie ervoor , heel veel succes morgen 💪,, opgeven is geen optie 🥰
  2. Diana Aarts:
  3. Hanny Beijers:
    1 juni 2022
    Succes jullie maar met n mooie achterban daar en in Deurne moet t jullie lukken.
    Eindelijk na zoveel jaar
  4. Diana Aarts:
  5. Hennie.:
    1 juni 2022
    Heel veel succes We denken aan jullie en iedereen die ons dierbaar was 😘
  6. Diana Aarts:
  7. Astrid:
    Zo leuk om jullie avontuur te volgen! Heel veel suc6 morgen!💪💪💪
  8. Diana Aarts:
  9. Ton en Marleen:
    1 juni 2022
    En weer n mooi verslag van jullie dag. En wat n fantastische voorbereiding hebben jullie gehad. Wij wensen jullie voor morgen heel veel succes. Ook hier zullen de kaarsjes branden. Liefs uit Deurne, Ton en Marleen
  10. Diana Aarts:
  11. Annelies:
    1 juni 2022
    Ja en dan ineens staat de grote dag voor de deur. In gedachten zijn we bij jullie en lopen en fietsen we met jullie mee om jullie mee te helpen door alle emoties heen. Love you. 😘😘
  12. Diana Aarts:
  13. Peter:
    2 juni 2022
    Heel veel succes vandaag,het gaat jullie zeker lukken met zoveel steun.
    Maak mooie herinneringen,en geniet ervan!!
    Zet m op…..💪🏻👊🏻
  14. Diana Aarts:
  15. Monique van Bakel:
    2 juni 2022
    Heel veel succes vandaag🍀🍀 eindelijk na 3 jaar, jullie kunnen het, geniet ervan en door de zware momenten komen jullie ook heen!!
  16. Diana Aarts:
  17. Hans en Hetty:
    2 juni 2022
    Knap van jullie beide zo snel al aan de finisch👌
  18. Diana Aarts:
    Dank je wel xxx
  19. Tante Wilma en Ome Jo:
    2 juni 2022
    Proficiat,Mark en Diana,jullie zijn echte kanjers.
    Wij zijn trots op jullie.
  20. Diana Aarts:
    Dank je wel....wat lief