Welkom bij onze reisblog

5 mei 2022 - Deurne, Nederland

Wat leuk dat jullie ons willen volgen op ons avontuur met de Alp d'HuZes.

Hier zal ook de link komen te staan waarin jullie ons kunnen volgen live op 2 juni 2022.

Lieve groetjes van Mark en Diana

1. Astrid:
    7 mei 2022
    Heel veel succes Mark en Diana! Geniet van dit mooie avontuur met een lach en een traan. Dichter bij de hemel kom je niet.😘
  2. Diana Aarts:
    Dank je wel Astrid,
    jij hebt dit avontuur al meegemaakt. Ik ben benieuwd hoe wij dit gaan ervaren!
    Houd je op de hoogte
  3. Diana Aarts:
    8 mei 2022
    Wat lief dank je.
    Komt goed.
    We hebben er alle vertrouwen in
  4. Mieke berkvens:
    Heel veel succes!
    Geniet ervan😘
  5. Diana Aarts:
    Dank je wel😘
  6. Hans en Karin:
    10 mei 2022
    Na een lang uitstel door Corona is het nu bijna zover , een belevenis ,een streven, een prachtig mooi doel, een doel waar iedereen mee te maken heeft in deze tijd, een doel om geld in te zamelen tegen de vervelende rotziekte kanker, we vinden het ook super knap dat jullie je inzetten voor dit goede doel , jullie zelf hebben allebei een ouder verloren aan deze rotziekte dat brengt jullie nog meer doorzettingsvermogen om de top te bereiken , we wensen jullie heel veel succes 💪kom op Mark en Diana jullie kunnen het ,en geniet van dit prachtig avontuur🥰
  7. Diana Aarts:
    Dank je wel Hans en Karin,
    voor jullie lieve woorden.
    We gaan ervoor.....Opgeven is geen optie.
    Maar we proberen ook te gaan genieten
    xxx
  8. Diana Aarts:
    10 mei 2022
    Wat lief! Dank jullie wel.
    En zeker waar wat jullie schrijven want.....opgeven is geen optie.
  9. Joyce:
    17 mei 2022
    Heel veel succes samen... Jullie kunnen dit... En wanneer je aan de top bent, ben je een stukje dichterbij de mensen waar je van houd..! Geniet met een lach en een traan.
    Super dat jullie je zo inzetten voor dit doel.. Prachtig... Proost op de top!! Knuffel
  10. Diana Aarts:
    Hoi Joyce,
    inderdaad dichter bij de Hemel kom je niet zingt Maarten Peeters.
    We gaan het meemaken........en genieten met een lach en een traan
    Dank je wel voor je lieve woorden
  11. Hans en Hetty:
    19 mei 2022
    Heel veel succes met dit geweldig avontuur.
    Dit gaat jullie lukken, kanjers 👊
  12. Diana Aarts:
    Dank je wel lieve Hans en Hetyy,
    we gaan in ieder geval onze uiterste best en......ook genieten!
  13. Angelique:
    22 mei 2022
    Nou skatjes ❣️ het is bijna zover ….🇾🇪
    We gaan proberen jullie te volgen aangezien wij zelf ook “ om the way ‘ zijn .
    Maar komt goed 😉 veel succes 💪🏻🍀 en geniet er vooral 🚶🏽🚴‍♀️ saampjes van❣️
    Liefs Alex en Angelique ❤️
  14. Diana Aarts:
    23 mei 2022
    Dank je wel voor jullie lieve woorden.
    We gaan onze stinkende best doen maar ook genieten van het hele avontuur!
    Jullie ook een hele fijn vakantie!!
  15. William Bos:
    Goede morgen Diana en Mark,
    Eindelijk is het zo ver dat dit geweldig avontuur van start gaat, jullie hebben er lang op moeten wachten maar het zal worden beloond. Diana succes met lopen en Mark succes met fietsen maar vergeet er niet van te genieten!! Tot snel
  16. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    Dank je wel William!! Komt helemaal goed!!
  17. Gabby van den Heuvel:
    24 mei 2022
    Wat gaaf dat jullie op deze manier ook te volgen zijn!
    Veel succes met de laatste voorbereidingen, ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes wordt in alle opzichten.

En vergeet niet ervan te genieten!
    Jullie hebben er zó lang op moeten wachten, fijn dat jullie nu eindelijk de berg op kunnen.

Dichter bij de Hemel kom je niet!
  18. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    Eindelijk ja oom al zal het anders zijn als 2 jaar geleden.
    Ik ga proberen iedereen mee te laten genieten van ons avontuur maar op de 1e plaats zet ik deze x dan toch mezelf, mijn gezin ,ons mam, en Piet
  19. Lian:
    24 mei 2022
    Mark en Diana, veel succes met jullie uitdaging. Ik zal op afstand een duwtje in jullie rug geven. Geniet er van!
  20. Diana Aarts:
    Dat is lief! Dank je wel Lian
  21. Karel:
    24 mei 2022
    Heel veel succes met dit mooie doel
    Er zullen er een paar daarboven erg trots zijn
    Zet hem op gaat jullie lukken
  22. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    Dank je wel. Zeker weten dat er een paar trots zullen zijn en ........dichter bij de hemel komen we niet
  23. Rinda en Frank:
    24 mei 2022
    Jaaaa EINDELIJK gaat jullie avontuur van start. Er is veel geld opgehaald om het doel te steunen dmv geweldige acties en activiteiten opgezet door jullie. De drive is er om jullie doel, boven aan de top te komen(meerdere keren), te bereiken. We zijn er van overtuigd dat dat ook geen probleem gaat worden. Genieten, verwerken, voelen….. laat alles maar komen zoals het komt.
    We zijn trots op jullie kanjers😘.
    En leven op afstand met jullie mee. Zet hem op samen
  24. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    Ja finaly.....komt helemal goed.
    De wil is er zeker en we gaan ervoor😘
    Leuk dat jullie ons mee volgen op het finale avontuur!
  25. Natasja Aarts:
    Lieve Mark en Diana.
    Eindelijk na zo'n lange tijd mogen jullie doen waar jullie al zo lang naar uitgekeken hebben. Wij wensen jullie heel veel Suc6 en neem de mensen van wie je houdt, waar dan ook mee in je gedachten. Zet hem op en geniet van je reis en elkaar.
    Heel veel liefs van de Aartskes 👼♥️
  26. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    We nemen iedereen mee in gedachten die we lief hebben maar ons pap en Annie nog het meest want Dichter bij de Hemel komen we niet. Fijn dat jullie ons op afstand volgen😀
  27. Gea:
    24 mei 2022
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en zet m op!!
    Een bijzondere ervaring….
    Geniet van alle momenten. De mooie, de emotionele en de dankbare momenten.
  28. Diana Aarts:
    24 mei 2022
    Dank je wel voor je bemoedigende woorden.
    Gaan we doen!!
  29. Nicole vullings:
    25 mei 2022
    Heyy Toppers heel veel succes 🍀 Samen met jullie meest dierbare gaan jullie naar die top . Wat zullen ze trots zijn daarboven. Ga vooral ook genieten van alle momenten met een lach en een traan en maak samen mooie nieuwe herrineringen. Heel veel liefs 😘
  30. Diana Aarts:
    25 mei 2022
    Dank je wel Nicole voor je lieve woorden.
    Gaat helemaal goed komen.
    Een ervaring die we nooit meer zullen vergeten